Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

elita

_RangeR_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem łucznikiem 79 LvL i Mam Pyt ... jak szybko nabić reputacja mam 3kk i chce nabic na elitę 5kk Wienc 2kk brak...proszę nie mówić Glac i bb... jak pts to Jakie i Jakie matsy. jak lodołamacz to kiedy i o której

Opublikowano

najlepiej jak sie robi pts i cb co sie samemu tworzy , i lodolamacze

nize znam wszystkich godzin lodolamaczow , nie powiem ci tego

lodołamacze są co 45 minut ( liczone od zakończenia ostatniego)
Opublikowano

no mimo że mówisz że nie glac to jest to jedna z niewielu opcji.

Możesz tez pomyśleć o pomaganiu w pts'ach , nie zależnie od poziomu bo lepiej ten 1k niż nic.

like?

Kliknij ,, Lubię to '' a postaram się odwdzięczyć ;D

dlayarkera.png

by

+

Bonus ;D

Ex Moderator NosTale x2 I Gold Member

Opublikowano

Z tego co pamiętam to żadnego już samemu nie możesz (ostatni na 70? jeśli się myle proszę poprawić )Jednak polecam Ci ts Kryształowa Kula , na kremie , robi się go szybko , szukania też nie dużo ( pewnie znasz bug z wyjściem z tej pierwszej jaskini i użyciem rózgi) przy dobrych wiatrach , i dużej ilości kasy można sporo repki nabić, ja nabijałem reputację chodząc na ten właśnie PTS , oraz na glacu (warto mieć dywan- jeśli grasz na s1 a nie masz , to poluj na okazje , ostatnie widziałem kilka razy po 5kk)Co do materiałów do tego pts Kryształowa Kula , to są to połówki kamyk i ziarna mocy ( chyba 5 połówek i 30 ziaren).W razie pytań pisz , może uda mi się odpowiedzieć ;)

Opublikowano